Klachten

Klachten

ABvC

Uiteraard hopen wij dat het nooit voorkomt. Mocht je desondanks een klacht hebben over je Registercounsellor ABvC® dan is het goed om te kijken of je je klacht samen met de Registercounsellor ABvC® kunt bespreken.

Als dit niet tot het gewenste resultaat leidt of als jullie relatie dusdanig is gebrouilleerd dat dit niet mogelijk is, dan kun je je wenden tot een mediator.

S.C.A.G.

Ons praktijk is aangesloten bij beroepsvereniging Stichting Complementaire en Alternatieve Geneeswijzen (S.C.A.G.). Wanneer u onvrede of een klacht heeft kunt u contact opnemen met S.C.A.G. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen.

Wkkgz

De Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz) verplicht zorgaanbieders hun eigen kwaliteit te bewaken, te beheersen en te verbeteren.

Deze wet waarborgt dat cliënten kunnen vertrouwen op goede zorg en een goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen. De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd houdt toezicht op de naleving van de Wkkgz.

Alles wat je nodig hebt omtrent de afhandeling van een klacht vind je via deze link:

Klachtenformulier voor counsellors aangesloten bij de ABvC